📰 اخبار ارز دیجیتال


رتبه یک توسعه CBDC از آن باهاما شد!

📃بر اساس گزارش تحقیقاتی اخیر، کشورهایی مانند باهاما و تایلند پرچم‌داران توسعه CBDC به شمار می‌روند.



◻ طبق این تحقیقات صورت گرفته، بیش از 60 بانک درحال توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی خود هستند، اما باهاما از نظر توسعه CBDC خرده فروشی، رتبه‌ی یک را کسب کرد.



📈 #Funda

🗞 #News

💰 #Invest
#ارز دیجیتال

#باهاما
#CBDC


📶 @CryptoSignal

۱ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۳:۵۲

📰 اخبار ارز دیجیتال

🔰 شبکه‌های کاردانو و پولکادات دامیننس استیکینگ خود را گسترش می‌دهند

📃 مقدار دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده بر دو شبکه کاردانو و پولکادات اخیرا افزایش چشمگیری داشته و این دو شبکه نیز در همین راستا، همچنان در حال افزایش نرخ دامیننس سرمایه‌ استیک‌شده خود هستند.



📈 #Funda

🗞 #News

💰 #Invest

📶 @CryptoSignal
کاردانو -2.42

۱ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۹

چگونه در زمان استفاده از بیتکوین ناشناس بمانیم؟

۱9 اردیبهشت ۱۳۹۷ - 9 می 2018
بیت کوین نه کاملا شفاف است و نه کاملا ناشناس. محرمانگی در هر دو مدل قدیمی و جدید حوزه مالی، ما را مجبور به تفکر درباره هویت‌ها در فضای آنلاین و چگونگی کنترل این اطلاعات می‌کند. با انتخاب بیت‌کوین می‌توانیم با قرار دادن امضای رمزنگاری شده روی دارایی خود، کاملا شفاف باشیم. شفاف بودن هویت ما و تراکنش‌ها. یا اینکه می‌توانیم دارایی خود را توسط نام‌های مستعار مخفی کرده تا کسی نتواند به کارهایی که انجام می‌دهیم پی ببرد.



ایجاد نام مستعار در سیستم بیتکوین کار راحتی است. اما ساختن و پذیرفتن تراکنش‌ها، بدون افشای اطلاعات کافی در مورد این نام مستعار کار راحتی نیست. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند نام مستعار ما را به خطر بیندازد. بیتکوین‌ها می‌توانند روی بلاکچین ردیابی شوند. نام شما ممکن است به آدرس بیتکوین متصل شده باشد یا ip شما به یک تراکنش لینک شده باشد. شما حتی ممکن است با مراجعه به وب سایت http://Blockchain.info و جستجوی تراکنش و موجودی، ردیابی شوید.



بیتکوین ناشناس



برای ناشناس ماندن و حفاظت از فاش شدن هویتتان، یک رویکرد کامل با روش‌های رمزنگاری لازم است. این کار می‌تواند توسط مخفی کردن هویت از طریق سرویس VPN یا از همه مهمتر Tor انجام شود. Tor می‎‌تواند توسط استانداردهای پیام رسانی مانند OTR و PGP ارتباط برقرار کند. بنابراین وقتی عامل سومی به فایل‌های کیف پول شما دسترسی داشته باشد، حتی کلید عمومی شما افشا نخواهد شد.



سخت‌ترین جنبه مخفی ماندن در استفاده از بیتکوین، زمانی است که شما به آن‌ها دسترسی دارید یا آن‌ها را با ارز دیگری مبادله می‌کنید. از آن جایی که سیستم‌های بانکی نیاز به ID دارند، خرید بیتکوین از یک شخص یا دستگاه خودپرداز می‌تواند کمک کند، اما این کار همیشه ممکن و در دسترس نیست.



یک راه جایگزین این است که خرید و فروش را با چند هویت مختلف انجام دهید و تبادلات بین دو کیف پول را پیچیده و مبهم جلوه دهید. این کار می‌تواند هزینه بر و دشوار باشد، اما گزینه‌های بسیاری وجود دارد که در انجام این کار ما را کمک می‌کند. هرچند کار با بعضی از آن‌ها ساده نیست و برخی نیاز به اعتماد زیاد از جانب شما دارند.



https://Gap.im/cryptosignal

۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۳

سومین اکسچنج بزرگ جهان شعبه‌ای در کانادا تأسیس کرد



اکسچنج Huobi، سومین اکسچنج کریپتوکارنسی، شعبه‌ای در کانادا تاسیس کرد. اکسچنج کریپتوکارنسی سنگاپوری Huobi که از لحاظ حجم معاملات روزانه در رتبه سوم قرار دارد، در راستای گسترش فعالیت‌هایش، شعبه‌ای در شهر تورنتو تاسیس خواهد کرد

۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۱

استخراج ارزهای دیجیتال با بخاری خانه!

19 اردیبهشت ۱۳۹۷

شرکت فرانسوی Qarnot یک بخاری طراحی کرده است که با استفاده از آن علاوه بر گرم کردن خانه خود می توانید ارزهای رمزنگاری شده مانند بیتکوین، اتریوم و غیره را استخراج کنید.



https://www.aparat.com/video/video/embed/vt/frame/pid/0/showadstart/no/showvideo/yes/videohash/eVZa9?data%5Bas%5D=1

https://Gap.im/cryptosignal

۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰
۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

مدیر عامل بایننس : جذب سرمایه از طریق ICO صد برابر ساده‌تر از روش‌های سنتی است

19 اردیبهشت ۱۳۹۷
Changpeng Zhao مدیر عامل بایننس (Binance)، در یک پست وبلاگی گفت که ICO ها با وجود خطر عدم موفقیت، بسیار بهتر از صندوق‌های سرمایه گذاری (VC) هستند. وی حمایت خود را از ICO ها اعلام کرد و ادعا کرد که ICO ها برای جذب سرمایه ، ۱۰۰ برابر ساده تر از صندوق‌های سرمایه گذاری سنتی هستند:



براساس تجربه شخصی من و نیز تماشای صدها پروژه دیگر از نزدیک، می توانم بگویم که جذب سرمایه از طریق ICO ها حدود ۱۰۰ برابر ساده تر از صندوق‌های سرمایه گذاری سنتی است. با مجاز بودن ICO ها و افزایش سهولت کسب سرمایه، منطق می گوید احتمالا استارتاپ‌های بیشتری می‌توانند شروع به فعالیت کنند.



Zhao گفت در حالی که برخی از سرمایه گذاران VC در زمینه خود خبره هستند، اکثریت سرمایه گذاران در VC، هیچ گونه اطلاعی در مورد پروژه‌ها و یا زمینه‌هایی که سرمایه گذاری می‌کنند، ندارند.



https://Gap.im/cryptosignal


Zhao اذعان کرد که بازار ICO ها در ابتدای راه بوده و با مشکلاتی از جمله کلاهبرداری ها و خرابی ها مواجه است. او همچنان معتقد است که در مقایسه با پروژه های سرمایه گذاری سنتی، تعداد زیادی از پروژه های ICO موفق خواهد شد. او نوشت:



اکثر ICO ها مربوط به پروژه‌های جدید استارتاپی هستند و همانند استارتاپ‌های سنتی احتمال شکست آنها وجود دارد. این هیچ چیز جدیدی نیست. بیشتر سرمایه گذاران ICO این را می دانند.



Zhao اشاره کرد که بسیاری از گروه های VC در حال سرمایه گذاری در ICO ها هستند. وی گفت که گروه های VC روی پول تمرکز دارند و نسبت به سایر سازمان های بزرگ که مسئولیت دارایی‌های عمومی را بر عهده دارند، دستشان بازتر است. کسانی که زودتر بجنبند، سود زیادی به دست خواهند آورد.



کوین تلگراف (Cointelegraph) قبلا گزارش داده بود که شرکت سرمایه گذاری آمریکایی Sequoia ، از Changpeng Zhao به دلیل نقض توافقنامه انحصاری در طی مذاکرات برای قرارداد سرمایه گذاری شکایت کرده است. این قرارداد برای ۸۰ میلیون دلار و ۱۱ درصد سهام بایننس بود که سال گذشته فسخ شد.

https://Gap.im/cryptosignal

۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۳

مراقب دارایی‌ های دیجیتال خود باشید!

۱9 اردیبهشت ۱۳۹۷
ذخیره سازی آفلاین (سرد) دارایی‌ های دیجیتال اغلب به عنوان یک روش ایمن برای ذخیره کردن دارایی‌ های دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. از این طریق اطلاعات شما فقط در صورتی قابل هک و دزدی است که کیف پول فیزیکی شما به دست کسی بیفتد. بنابراین اگر کیف پول خود را در یک مکان امن نگه دارید، در حالت تئوری، دارایی شما غیر قابل دسترس می‌باشد. البته اگر کیف پول سخت‌افزاری خود را از دست بدهید، شرایط کمی سخت می‌شود.



لجر نانو اس



در ابتدای ماه آوریل، گزارش شده‌ است که یک مرد اهل لوسرن سوییس، یک کیف حاوی دو کیف پول سخت‌افزاری را گم کرده است. به طور کلی، حدود ۸۰۰،۰۰۰.۰۰ دلار ارزهای دیجیتال، داخل این کیف‌ پول‌ ها بوده است. این شخص اعلام کرده که معمولا کیف پول سخت‌افزاری خود را در یک صندوق در بانک نگه می‌داشته و فقط مواقعی که برای انجام معاملات به آنها نیاز داشته آنها را خارج می‌کرده و درست همین موقع آنها مفقود شده‌اند. در ابتدا، او یک پاداش ۴۰،۰۰۰ دلاری به هر کسی که بتواند کیف را پیدا کند پیشنهاد داد، اما هفته گذشته گزارش داد که او این جایزه را به ۱۳۵،۰۰۰ افزایش داده است. کیف حاوی یک Keepkey و یک لجر نانو اس به علاوه یک لپتاب Acer بوده است.



این شخص واقعا هم بدشانس بوده‌ است! چرا که او پیش از این ماجرا یک نسخه پشتیبان از دارایی خود را به صورت آنلاین داشته، اما رمز مورد نیاز برای بازیابی آن را هم فراموش کرده است. یعنی می‌شود گفت ذخیره آنلاین اطلاعات او نیز بی فایده بوده است.



درس مهم برای کاربران ارزهای رمزنگاری‌شده این است که این نوع دارایی‌ها به شدت آسیب‌پذیر هستند و مهم نیست که شما چطور آنها را ذخیره می‌کنید. چیزی که مهم است این است که شما چطور از آنها نگه‌داری می‌کنید. اگر به روش آنلاین اینکار را انجام می‌دهید، کلیدهای بازیابی خود را چطور نگه می‌دارید؟ آنها را حفظ می‌کنید؟ یا در جایی آنها را یادداشت می‌کنید؟



پیشنهاد می‌کنیم اگر از کیف پول سخت‌افزاری استفاده می‌کنید، هرگز آن را در ماشین یا محل کار یا در کیف لپتاب خود رها نکنید.

https://Gap.im/cryptosignal

۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۱

ورود غول نرم‌افزاری دنیا به عرصه بلاکچین



به گزارش بلومبرگ در ۷ می، شرکت اوراکل ، دومین شرکت بزرگ نرم‌افزار جهان، در دو ماه آینده محصولات بلاکچینی خود را روانه بازار خواهد کرد.



رئیس توسعه نرم‌افزاری اوراکل، توماس کوریان، امروز اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در ماه آینده از یک پلت‌فرم غیرمتمرکز رونمایی کند. این پلت‌فرم نوعی دفتر کل توزیع شده است که برنامه های متعددی می‌تواند روی آن پیاده شود.



این شرکت مستقر در کالیفرنیا با Banco de Chile برای ثبت تراکنش های بین‌بانکی براساس هایپرلجر همکاری می‌کند. اوراکل همچنین با دولت نیجریه همکاری داشته‌است که بنا بر گزارش‌ها به استفاده از فن‌آوری بلاکچین برای مستندسازی عوارض گمرکی و واردات این کشور مربوط بوده است. براساس گزارش اخیر بلومبرگ، محصولات جدید اوراکل برای مدیریت زنجیره‌های تامین دارو به شرکت‌های داروسازی داده خواهند شد.



سامسونگ بلاکچین

تقریبا از ابتدای سال ۲۰۱۸ اکثر برندها و کمپانی‌های مختلف خواستار استفاده از تکنولوژی بلاکچین شدند و در حال بررسی این فناوری و نوع کاربرد آن در زمینه فعالیت خودشان هستند. سامسونگ، غول کره‌جنوبی، در اواسط ماه آوریل فاش کرد که از بلاکچین برای مدیریت زنجیره تامین جهانی خود استفاده می کند. سانگ کوانگ وو، مدیر ارشد این مجموعه اظهار داشت که به دنبال اجرای این فن‌آوری در جهت کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌ها هستند.



https://Gap.im/cryptosignal

۱ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۵

♦ماجرای خرید "بیت کوین" از سوی ایرانی‌ها/ بیش از 2.5 میلیارد دلار ارز از کشور خارج شد
پ ن: خب چرا نگفتید چقدر ارز بوسیله ترید و معامله کردن ارزهای دیجیتال همچنین ماینینگ(معدن کاوی) وارد کشور شده است.

۰ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۶

⚠ حقوق قانونی و سلب مسؤولیت
کلیه حقوق قانونی این کانال تلگرامی (@CryptoSignalToday) برای صاحب کانالمحفوظ است. انتشار تمام یا قسمتی از محتوای این وب سایت به هر شکل ممنوع است. هر گونه تخلف در این خصوص قویا پی گیری قانونی و با متخلفان برخورد خواهد شد. این محدودیت شامل کلیه نوشته ها، تصاویر، ویدئو ها و هر نوع دیگر محتویات کانال می شود. مورد استثناء: فقط با ذکر منبع جایز است.

بدیهی است خوانندگان محترم می توانند به مطالب این کانال لینک بدهند (بدون کپی کردن اصل مطلب در وب سایتشان و تنها با اشاره به عنوان مطلب و حداکثر یک پاراگراف از مطلب).

⛔️سلب مسؤولیت

تمام تلاش ما بر این است که اطلاعات را به صورت صحیح در اختیار خوانندگان قرار دهیم، با این حال هیچ مسؤولیتی در قبال صحت اطلاعات به عهده نمی گیریم. این کانال برای مشاوره خرید و فروش نیست. شماهم نباید چنین برداشتی داشته باشید. تحت هیچ شرایطی به اطلاعات ارائه شدا توسط این کانال بصورت 100درصد اتکا نکنید تا زمانی که با ما قرارداد بسته و ما را به عنوان مشاور رسمی خود انتخاب کرده آن هم با سایر شرایط قرارداد رسمی همچنین هیچ ارتباطی به واسطه این کانال وجود ندارد و در نتیجه هیچ مسئولیتی اعم از مالی و یا معنوی متوجه ما نمی‌باشد. تنها پس از عقد قرارداد می‌باشد که ما مسئولیت تمام مشاوره ها، راهنمایی ها و فرم ها را می‌پذیریم.

اگر نیاز به سیگنال خرید یا فروش دارید حتما با تحلیل تکنیکال مجرب یا یک کانال یا سایت مورد تایید در این زمینه تماس بگیرید و یا به وب سایت های معتبر رسمی مراجعه نمایید.

این کانال طرف قرارداد هیچ یک از سازمان های دولتی و غیردولتی و هیچ نهاد و ارگانی نیست این کانال مسؤول ادعای دیگران در این خصوص نیست. این کانال برای صرفا جهت اطلاع رسانی در زمینه ارزهای دیجیتال می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید یا فروش شما کاربران گرامی ندارد. ما در خصوص ضرر و زیان احتمالی خوانندگان هیچ مسؤولیتی را به عهده نمی گیریم.
هرچند ما با تمام تلاش درصدد ارائه اطلاعات کامل می‌باشیم، ولی هیچ تضمینی در بروز بودن، صحیح بودن و یا کامل بودن این اطلاعات وجود ندارد.
ممکن است بعضی از لینک ها در این وبسایت به وبسایت دیگری متصل باشند که توسط فرد یا سازمان دیگری تنظیم و کنترل می‌شوند، کانال (@CryptoSignalToday) لینک ها را جهت رفاه حال شما قرار داده اند و هیچ مسئولیتی نسبت به مالکان آنها و یا محتویات آن ندارند.

در ضمن این کانال تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.🇮🇷

🆔@CryptoSignal

۱ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۷

سلام وقت بخیر
📣 از امروز 13 بهمن 1396 کانال سیگنال روزانه ارزهای دیجیتال اخبار ارزهای دیجتال را در موضوعات زیر تقدیم حضور شما عزیزان می کند:

✅ موضوعات
1- اخبار عمومی ارزهای دیجیتال
2- خبرهای سیگنالی ارزهای دیجیتال
3- تحلیل کلی بازار
4- تحلیل اختصاصی بازار
5- خبرهای ویژه
و... سایر موارد که بزودی اعلام می شود

🆔@CryptoSignal



live stats